What da fakkkkkk jag blir galen!!!

Somnade igår utan några tabletter alls ikroppen, det tog ett tag men det gick förmodligen för att jag hade druckit öl. Allting e frid och fröjd tills jag bara några timmar senare vaknar av att jag har värsta mardrömmen. Smart som jag e börjar jag tänka på den där lilla flickan från låt den rätta komma in och jag blir livrädd. Låg på helspänn och varje gång min syster rörde sig så trodde jag att den lilla vampyr flickan var i lägenheten. Skit läskigt var det.. Tog två stilnoct och somnade in efter ett tag. När jag vaknar av att Xenia ringer och väcker mig klockan 2 på dan så känner jag att det sticker som fan i läppen, jag känner med fingret och inser att det e värsta bullen, jag har fått herpes!!!!! Nu sitter jag hemma hos mamma med anti över hela läppen. Då får man inga pussar idag, hmm.

Kvällen igår var helt underbar!! Vi gick och käkade tapas på mamas and tapas. Gud så gott det var!!! Det bästa jag har ätit på länge!!

Puss på er så länge










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0