Twilight

Hej! Igår efter jobbet kom Nadias pojkvän och hans kompis och hämtade oss och sen åkte vi och käkade thaimat och gick på bio. Vi såg Twilight som var en riktigt grym film! Lite konstig ibland men jävligt bra! Det var jätte mysigt att gå på bio. Jag har inte gjort det på evigheter. När jag kom hem fick jag självklart super ångest men jag pratade länge med Xenia och hon fick mig att må bättre. Sen tog jag lite piller och somnade tungt och sov till ett idag. Idag har jag tränat och sen sovit lite på dan. E hemma hos mamma nu och pratar med Nadia i telefon, hon hade massa roligt skvaller till mig som jag blev glad för. Vi bestämde att vi ska gå ut på lördag med några gamla kompisar som jag inte har träffat på länge så det kommer bli kul. Längtar redan till lördan nu!

sov sött!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0