Trött och sliten.

Jag är så trött och sliten som om jag skulle varit vaken i flera dygn fast det är precis tvärtom. Jag har nästan bara sovit och knappt varit ute alls. Jag ser det på min hy som har blivit blek och den känns tunn.
Nu är jag hemma hos mamma och väntar på att pappa ska komma hem. Han bor inte i Sverige men han kommer hem idag. Han ska vara här i tre veckor under julen. Mysigt att träffa pappa!!!
Jag sitter och lyssnar på en låt om och om igen och jag skulle så gärna lägga in den här för att visa er hur jag känner men jag har inte lärt mig en hur man gör. Om någon vet hur man gör så får ni gärna berätta för mig!! =) Jag är så himla otecknisk!
Shit tomheten tar verkligen över! Jag vet inte vad jag ska skriva.


Han är underbar och han gör mig lycklig! Hans hesa röst ger mig kraft. Jag vill bara lyssna på dig hela natten, på ditt hjärta, på dina andetag som lugnar mig. Vad vore jag utan dina andetag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Halloj syster, såhär gör man för att lägga in låt fr youtube:

Kopiera in htmlkoden från youtube (ctrl c). Den hittar du till höger om videon under själva webadressen.



Har du svenska så står det "bädda in" som rubrik framför adressen, och har du engelska så står det "Embed"



Öppna en ny inläggsruta i din blogg



välj rutan där det står "html" (brevid bilden på trädet)



kopiera in htmalkoden från youtubesidan (ctrl v)



Tryck uppdatera längst ner till vänster på sidan.

Om D inte sert ngn knapp som heter 'uppdatera' så beror det nog på att fönstret är litet. Tryck uppe i höger så du får upp hela sidan så kommer knappen fram längst ner till vänster.



Nu ligger videon som en stor gul ruta på din blogg. Själva videon ser du inte förrän du har postat inlägget och uppdaterar din blogg!



Voilá, säg till om det inte funkade ändå:)



Kramaar Petra

2008-12-19 @ 14:21:54
URL: http://artepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0