Nytt jobb!!

Hej!! Jag är i Nacka forum idag och jobbar på world class. Jag är så glad för att jag får sällskap av Xenia så jag behöver inte stå här själv. Vi har fixat med internet som inte har fungerat på hela dagen. Soft jobb tycker jag, får betalt för att stå här och se söt ut. Gör inte så mycket. Jag säljer träningskort och solkort till träningsugna. Om någon är sugen på att bli brun så säljer vi solkort för 300 som man får använda hur mycket som helst i ett år.
Jag har äntligen sagt upp mig från cafet. Kommer sakna jobbet men inte dom falska människorna som jobbade där!! Ska jobba månaden ut och sen slutar jag. Måste berätta vem som kom in på cafet igår.... Jag är väldigt stolt!!! Prinsessan Madelene var där och fikade med sin kompis och jag serverade henne! Väldigt grymt tycker jag!! Madelene var supertrevlig och jätte söt!!! Björn Gustavsson kom också in och käkade. Idag har jag också sett Baren Meral här. Hon har ju börjat blogga på finest.se nu och hon var i affären mitt emot oss och handlade.
Idag skulle jag hem till Nadia och baka pepparkakshus, supergulligt!! Vet inte om vi fortfarande ska det har inte snackat med henne en. E sjukt sugen på att gå ut men det går så mycket pengar då men jag viiiiiill!!!!

Vad ska ni hitta på ikväll da sötnosar?? Snälla berätta för mig. Var inte blyga!!! Jag vill ju höra ju!!! =)
Kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0