Mysig dag!!

Imorse fick jag gå upp sjukt tidigt!! Halv 9. Jag förstår att det kanske inte e tidigt för er men om man somnar varje morgon vid 6 och dessutom har massa tunga tabletter i kroppen e man väldigt seg vid halv 9. Varför jag gick upp så tidigt var för att jag skulle till sjukhuset, pappa följde med mig vilket var skönt. Efter det tog vi en promenad hem. Vi gick ner till vattnet och gick på isen. Det va as mysigt!! Vi köpte bullar och gick hem och fikade med mamma. Efter det var jag så frusen så jag gick och la mig i sängen och läste en stund, somnade och vaknade av att min systers man ville att jag skulle hitta på nånting med min systerson. Han ville åka tunnelbana så vi åkte tunnelbana till zinkensdamm och gick till mc donalds och han åt hamburgare och så lekte vi i deras lek hörna. När jag kom hem så var min storebror här och han hade med sig julklappar till mig, två hudkrämer från Victoria secret. Dom luktar sjukt gott!! Vi gick även hem till min lägenhet och han hjälpte mig att skruva upp en bokhylla och spika upp min fina tavla som jag fick av syster.

Hoppas ni får en bra nyårsafton imorgon!! Jag har fortfarande inte riktigt bestämmt vad jag ska göra men det fixar sig. Jag tänker inte ha några förväntningar. Händer ingenting så stannar jag hemma hyr massa filmer och köper allt gott och fettigt man kan tänka sig!!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0