mysig dag med Nadia.

Idag drog jag till stan för att handla alla julklappar som borde varit köpta för länge sen. Jag mötte Nadia och hon hjälpte mig att handla. Jag fick ju självklart inte alla klapparna köpta eftersom båda vi fick lite panik av alla människor som sprang runt i stan. Resten måste jag köpa imorgon! Har käkat en jävla massa idag också, mer en vad jag har ätit på hela veckan faktiskt. Pasta sallad på sandys, vegetarisk nachotallrik på taco bar, blåbärs paj med mera... När vi hade handlat klart gick vi och fikade, haha det var inga fräscha tjejjer som sjönk ner i sofforna. Båda tog av sig skorna och la upp fötterna i soffan. Jag hade så jäkla on av mina stövlar! Det var skit mysigt, väldigt sköna soffor! Jag har varit ute och sprungit en timme nu också. När jag har energi gillar jag att träna för att det känns lite som om man svettas ut ångesten, kanske låter lite konstigt men jag brukar tänka så. Nu ska jag duscha och sen ska jag sova.

Puss och kram på er sötnosar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0