Min önskelista

När allt annat går åt helvete i mitt liv ska jag iallafall vara glad för att det e jul snart. Jag har inte fått nån julstämning alls i min lägenhet, jag har varit för lat. Här e min önskelista för alla er som vill ge mig en julklapp i jul hehe

1. En svart labradorvalp
2. En smal plattång som man kan göra fina lockar med.
3. Högtalare till min dator så jag kan pumpa musik här hemma.
4. Vita öronmuffar (fluffiga) Tycker att dom e sjukt söta!
5. Kents samlingsalbum och coldplay viva la vida.
6. En resa till sydamerika, Ja tack!!

Kommer att fylla på den när jag kommer på mer så var inte oroliga hehe

Kommentarer
Postat av: Petra

JAg har redan köpt julklappar till dig, och jag har på känn att du blir nöjd:) Love you!!

2008-12-10 @ 12:37:59
URL: http://artepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0