Min älskade syster!!!

Hur har julen varit då?? Haha jag tycker det har varit precis som det brukar, mysigt och stressigt. Skönt att det e över nu faktiskt!! Jul natten blev tyvärr lite jobbig. Gjorde min lillebror väldigt arg och ledsen genom att säga dumma impulsiva saker som jag igentligen inte menar. Sen tog ångesten över och jag somnade inte förns 5 på morgonen.
Min syster kom till stockholm igår och gud va jag har saknat henne!! Hon bor hos mig nu när hon e här och det är skönt med sällskap!! Igår kväll var vi bara hemma och käkade chips och kollade på film.  Ikväll vet jag inte riktigt vad jag orkar göra, Xenia vill träffas men jag är helt slut. Jag vill göra nånting men jag e så slut i huvudet. 

Haha jag fick ett sms igår av en kille som skrev "Hej, Vad gör du? Hörde att du hade tappat mitt nummer?" Vilket jag inte har, jag har iförsig aldrig sparat det men det vet ju inte han.. När jag sen skrev tillbaka att jag inte hade tappat hans nummer så svarade han "Okej då kanske du helt enkelt inte vill ringa till mig?" haha vad svarar man på det liksom?? Killar asså säga vad man vill men ibland e dom jävligt smarta!!

puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0