Merry bloody christmas

Imorgon e det julafton woohoo typ... För vissa e det ju jätte mysigt men för andra e det ju en jäkla ångest dag! Jag har vänner som tycker att julafton är jätte jobbig. Jag älskar julafton, det har jag alltid gjort för jag gillar att va med familjen och få paket, jag ÄLSKAR paket hehe!! Men i år tycker jag att den e lite jobbig också.. Varken min storebror eller min ena storasyster ska vara med. Min bror ska va med sin mamma på gottland och min syster måste jobba. Mitt konto e nästan totalt slut efter alla julklappar jag har köpt och efter jul e jag typ arbetslös. Men jag ska inte klaga, vill man ha julklappar så får man ge julklappar.
Jag har varit i stan hela dagen med min lillebror och jag va på ett jävla humör! Det kändes som om hela världen och alla gjorde mig irreterad. Åkte hem och julbakade med Nanna. Vi skulle göra mozart kulor men det gick åt helvete så vi gjorde wiener nougat istället. Ikväll ska jag och mamma försöka göra vegetariska köttbullar. Vi vet inte hur man gör men mamma är helt säker på att det kommer gå lätt som en plätt.
Det blir inget asien förresten, det sket sig. Var alldeles för dyrt och blev för stressigt. Mamma föreslog att vi skulle åka till London istället. London baby hell yeah!!!! Vi var där en gång när jag var liten och hälsade på en av min pappas bästa vänner som kommer från England och jag har tjatat ganska länge på att jag vill dra dit. Jag har fått för mig att det kryllar av sexiga killar där! Jag älskar deras sett att prata. Vi får se hur det blir, skulle vara sjukt kul!! Förresten har jag tänkt på en sak, vad gillar ni för killar?? Var inte blyga kom igen berätta!!! Jag har verkligen totalt tvärtom smak från alla min kompisar! Det låter så sjukt och folk blir typ helt förvånade när jag säger vad jag gillar.. Jag älskar verkligen grungekillar som ser "ovårdade" ut, asså inte ofräscha men det ska se ut som dom typ inte bryr sig och typ slänger på sig det första dom hittar och det ser helt galet snyggt ut. Dom ska vara ruffsiga i håret och helst spela ett instrument (trummor och gitarr e hetast). Sen gillar jag även hippie killar som lever för dagen och tar allting chill! Haha nu vet ni vad jag suktar efter, ni undrade säkert inte men det var kul att berätta. Haha jag har inte alls höga krav.

Aja hoppas att ni får en underbar dag imorgon!!! Love you puss puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur är det mitt i julhelgen?



Ibland undrar jag om vi är hemligt släkt eller nåtXD

Du tycker om Nirvana, älskar Kurt Cobain, tycker om Kent, Foo Fighters och ja, säkert något mer band jag tycker om. Sen har vi det är med killarna.

Grungekillar är ju det bästa som finns. Precis som du så tycker jag att de ska se "ovårdade" ut. De ska bara ta dagen som de kommer och de får gärna vara musikaliska och ha långt hår. De ska helt enkelt ha en skön stil...



Det är skumt detta:D

2008-12-26 @ 14:14:30
URL: http://nowayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0