Lyckorus!!!

Somnade inte förns 6 imorse och sen blev jag väckt klockan 10 av min kära granne som spelade saxofon, det lät som han spelade rakt i mitt öra. Jag låg och vred mig och var lite sur tills Xenia ringde med sin ljuva röst och fick mig genast på bra humör! Xenia e det bästa jag vet!!!! Nu sitter jag här och pratar med min fina systerdotter Nanna på msn och hon är så himla gullig att jag bara sitter och skrattar. Hon skickar massa vibbar och massa små figurer och skriver I love you, Hon är mitt lyckorus älsklingen!! Jag är glad idag! Det hände något kul igår och lite läskigt.. Ni får veta sen hehe.
Nu ska jag prata med Naddie i telefon och skvallrar lite..
Jag ska lägga in en låt som gör mig lycklig just nu! Jag vet inte varför, det e inte min typ av artist men jag tycker att den har nån mening.

Puss mina snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0