Livet är underbart i sånna här stunder!

Jag har precis legat och tittat på victors änglalika ansikte. Han ligger och sover och han är så otroligt söt att jag får tårar i ögonen. Hans lilla kropp andas så tungt och så ler han när han sover som om han drömmer något roligt hehe. Kvällen har varit jätte mysig. Vi har bakat pizza och tittat på film. Nu ska jag titta på en av mina favorit filmer Girl, interrupted (nehe) Trodde att jag hade tappat bort den men sen låg den här hos syster yster. Jag måste säga att det luktar jätte mycket bajs när jag sitter här. Det måste vara blöjjan som jag bytte på Victor innan han somnade som jag har glömt att slänga hehe måste verkligen gå o kolla för det luktar inte gott.

Imorgon får jag tillbaka min bestis (tror jag) Jag har varit lite arg på henne för att hon inte har varit med mig men åandra sidan så vet jag ju att hon jobbar varje dag =) Jag ska inte ge dig ångest älskling du är världens bästa kompis!!!

Hörs vi imorgon??
Godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0