Om jag kunde drömma skulle jag drömma om dig, och det skäms jag inte för!

Jag fick ett jätte fint halsband av min syster idag med texten Live, Love, Laugh. Jag blev jätteglad. Dom tre orden är verkligen nånting jag vill bära med mig just nu. Idag har jag varit lugn och vilat mycket. Imorgon kanske jag ska vara barnvakt åt Lucas för första gången om jag inte mår dåligt. Han har redan blivit 5 månader min lilla gosbebis. Gud va mysigt det skulle vara att va med honom ensam! Hoppas jag mår bättre så att det går.
Jag och mamma sitter och pratar. Hon har bokat biljetter till Thailand och Vietnam. Hon ska åka dit på jobb så hon har bokat så att jag kan följa med henne. Jag skulle dö om jag får komma till Vietnam om tre veckor. Jag har bott där två gånger under min uppväxt och jag längtar dit så mycket. Även Thailandooo skulle vara underbart, jag som verkligen vill bort.
Ska fortsätta drömma mig bort in i Edward och Bellas underbara kärlek. Har inte kunnat lägga ner boken sen igår. Är helt uppslukad av den!

Puss och kram och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0