Jag älskar dig min ängel!!

Jag har världens finaste vänner! Det vet jag. Den finaste jag har är Xenia! Hon är världens bästa och det finns inget dåligt att säga om henne. Jag vet att jag ska vara lycklig att jag har en så fin kompis och det är jag! Jag brukar tänka det ofta! Jag kan ringa henne när jag vill och jag kan berätta precis hur jag mår och hur jag känner utan att skämmas och hon låter mig prata. Hade jag inte haft dig hade jag nog inte orkat med dagarna. Du får mig att skratta när jag bara vill gråta och du får mig att tänka positivt när allting bara är svart. Jag vet att jag inte säger det tillräckligt ofta men jag älskar verkligen dig! Du är min ängel!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0