Insomnia

Godmorgon!! Fy fan för denna natt!! Jag låg vaken till klockan 6 imorse. Jag försökte allt, Fick sån panik när jag låg där och räknade får. När man inte kan somna vill man ju bara sova. Jag var tvungen att gå upp tidigt imorse också så det e en lagon trött tjej här!! Jag drömde en så sjuk dröm inatt, jag drömde att jag gick i sömnen och att jag gick ut i bara trosor och linne mitt i natten hem till mina föräldrar och la mig i deras säng. På morgonen väckte pappa mig och frågade vad jag gjorde där och då fattade jag ingenting och fick värsta paniken, springer hem och ser att min dörr står vidöppen och mitt rouge och mitt solpuder ligger krossat på golvet i trappen. Jävligt skum dröm!! Som att det e pudret jag skulle försökt ta med mig när jag gick i sömnen.. Undrar vad drömmen betyder. Jag har alltid varit lite nyfiken på vad mina drömmar betyder, min kompis Emilia hade en drömbok när vi var mindre och hon brukade alltid analysera mina drömmar. Det är kul att föröka förstå vad drömmen menade för jag hoppas det inte betyder att jag e ett psyko som går runt på gatorna i trosor på natten hehe.

Vad ska man göra idag da....? Träna och sen kanske åka till stan och hitta nyårsklänning. Men det e så tråkigt att åka till stan själv och alla med normala jobb jobbar ju idag...

puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0