Helt slut!!

hej! har varit så slut i huvudet så jag har inte orkat blogga.. I lördags var jag ute och firade Nadias födelsedag. Jag hade så jäkla kul och kom inte hem förns kvart över 7 på morgonen. I går var jag på bio med min syster och hennes dotter Nanna och hennes kompis. Vi såg High school musical haha den var faktiskt gullig, väldigt amerikans men en söt film och tjejjerna älskade den. När jag kom hem käkade jag pizza och sen somnade jag i soffan. Nu har jag precis vaknat och fick veta att jag ska vara ledig tills på torsdag, det känns väldigt skumt eftersom jag bara jobbade måndag och tisdag förra veckan. Det betyder att jag ska vara ledig i 8 dagar haha vilket jäkla jobb man har. Måste hitta nytt jobb men jag har ingen ork till det.
Nu ska jag gå ut och gå powerwalk vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0