En himmelsk drog!

Hej alla sötnosar. Jag står här på jobbet nu och saknar Xenia!! Jag är ensam idag och har ingen att prata med, det kom iof in ett äldre par som ville kolla på våran karta vi har över nacka och dom stannade i 25 min och snackade jääätte länge om träning och mannen berättade massa saker om när han var ung och precis hade kommit till Sverige hehe lite trevligt med sällskap iallafall. Idag har jag bokstavligt talat knarkat kaffe! Är inne på min 4e kopp på två timmar. Det gör mig väldigt pigg. Jag har en balans platta bakom disken som jag står på hela tiden och den kan jag stå och dansa på utan att nån ser, väldigt kul! Har satt på Kents samlingsalbum (som jag förövrigt önskar mig i julklapp familjen!!) Jätte bra är den!
Igår kväll när jag oc X hade slutat jobba åkte vi in till skanstull till en italiens restaurang som heter lilla capri där min kära vän Nike jobbar, Vi åt sjukt god mat och drack det godaste vin jag någonsin smakat både rött och vitt. När Nike slutade jobba satte hon sig med oss och vi hade jätte trevligt! En perfekt lördagskväll! När dom stängde restaurangen ville Xenia åka hem för hon var jätte trött så jag och Nike fortsatte till Beuer tror jag det hette. En jätte mysig bar på götgatsbacken. Vi hade väldigt mysigt tills jag bestämmde mig för att ta mitt sunda förnuft till fånga och åka hem för jag skulle ju ändå jobba idag. När vi gick ner i slussen satt det en hemlös man och så väldigt ledsen ut. Jag frågade honom om han frös eller va hungrig och han berättade att hans flickvän var borta och att han inte hade fått tag på henne på jätte länge och han trodde hon hade blivit mördad. Han började gråta och var helt förstörd! Väldigt hemskt! Innan jag var tvungen att gå så köpte jag tre korvar, pepparkakor, en ramlösa och cigaretter till honom och gav honom 200 kronor. Det var även väldigt många som kom fram och gav honom pengar när jag satt där. Han sa att jag lockade dit killar som ville visa upp att dom var snälla och generösa. Jag ska absolut hälsa på honom igen om han sitter kvar där för jag blev rörd av hans historia och hans rädsla över vad som hade hänt med hans flickvän.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och jobba lite. Vi hör sen!! Om ni har vägarna förbi Nacka forum så kom in och hälsa på mig på world class!!!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0