Dödstrött!!

Hej!! Nu har jag precis kommit hem.. Började jobba klockan 7 imorse så jag var tvungen att gå upp mucho mucho tidigt! Gick från jobbet halv 3 och mötte mamma och efter det gick vi runt i stan i flera timmar. Jag köpte massa fina saker. Vi käkade sushi i stan och sen åkte mamma hem och jag åkte till min sångpedagog. Hon sa att jag redan har blivit säkrare i rösten och hon såg en stor förändring på mitt självförtroende. Vi sjöng även två av mina favoritlåtar, "Imagine" och "let it be". Jag vågar vara mig själv med henne och det tycker jag är skönt! Nu ska jag nog hoppa i säng snart eftersom det inte finns ett skit på tv idag! 

Puss och godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0