Då var det gomorron da...

Jag gick och la mig kl 10 igår för att jag var så sjukt trött, somnar på en gång och allt är frid och fröjd. Vad händer sen jo jag vaknar 20 i 1 och är klarvaken. Har legat och försökt somna om i mer en en timme nu men det går inte så jag sket i det och gick upp och satte på datorn och gjorde te. Det kommer verkligen att gå så jäkla bra på jobbet imorgon efter 2 sömnlösa nätter på raken!!! Förmodligen är det min kropp som spelar mig ett spratt för att jag hade sån ångest igår för att jag inte skulle kunna sova. Jag vill ju inte ta tabletter när jag ska jobba eftersom jag blir så seg av dom och ibland vaknar jag inte av väckarklockan.

Grattis till min fina storasyster som fyller år idag!!! Hipp hipp hurraaaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0