Baby we were born to run!

Halleluja!!! Jag har inte kunnat komma in på min älskade blogg på hela dagen. Det har stått att lösenordet e fel, öhhh!!! Det har gjort mig väldigt arg och frustrerad! Jag tränade idag som fan! Kom hem och var helt blöt. Då har man tränat bra!!
Ikväll har jag och min mamma och min "moster" varit och sett Magnus betner. Fan vad jag skrattade!! Han är helt sjuk och jag älskar hans humor! När vi skulle åka hem var det lång tid till tunnelbanan så jag bestämmde mig för att gå från aspudden hem, det tar typ 10 min. När jag går över ett övergångställe stannar en bil med två killar i 25 års åldern och tutar. Jag hoppade högt för jag blev så rädd!! Fan va arg jag blir!! Hur respektlös får man bli igentligen. Jag skämdes eftersom det var massa andra bilar bakom men igentligen e det dom som ska skämmas som e så omogna. Men iallafall tycker jag att ni ska gå och se Magnus Betner för ni kommer inte att ångra er! Jag fick även aloe vera av min moster som jag ska dricka varje morgon, då kommer jag bli vacker för det blir man av aloe vera väll? hehe vet faktiskt inte riktigt vad det är bra för...

Vi hörs imorgon om jag kommer in på min blogg då! Just det jag har kollat på nyårsklänningar idag för det är ju dags snart.. Vad ska ni göra på nyår??

Pussar och kärlek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0